azmıştım teyzemin kızınına tecavüz ettim

Yazar : Adsız , Tarih : 22 Şubat 2013 Cuma 1 yorum

bundan 6 ay önce askerligimibitmiştim bu sırada teyzemgilde memleketten antalyaya yerleşmişler ben askerdeykenörendim teyzemin yeniünüversiteyibitirmiş nurgül isminde bir kızı vardı ve 2 de olu vardı birisi hollandada yaşıyordu digeri yanlarındaydı yanlarında olan ogulları babasıyla işahatta çalışı yordu bigün anlemle onlara gittik gitme amacımız annem pazara gidecekti giderken teyzemide alacaktıyanına annemle beraber teyzem gile gittikyeni ölenyemegi yemişlerdi annemteyzeme hadiapla gidelimdiye seslendi teyzem kızına sende gel iştersen nurgül dedi nurgül aplan anne ben evi temizleyeyim sizgelene kadar dedi annem sen gel o zaman olum dedi ben anneme yok anne siz gidin ben televizyon izleyecem dedim annem teyzemle
birlikte evden çıktı bu sıra da nurgül aplam temizlik yapmak için üstüne rahat birşeylergiymeye gitti zaten onu çok arzuluyordum ve onu öyle görünce anlamını bilmedigim bir tahrige kapıldım ana ona bellietmemeliydim ama kendimede zor hakim oluyordum nurgül aplam bir süre temizlik yaptıktan sonra benim yanıma delip hasan ben banyoya giliyorum annemgil gelirse kapıyı sen açarsın dedi zaten bende böyle bir anı bekliyordum tamam apla sen rahatına bak diyerek geçiştirdim ama benin amacım çok farklıydı bir süre sonra nurgül aplam panyoya girdi aslında tam zamanıydı ama beklemeliydim bir ara su içmek için mutfaga gittim banyo mutfagın yanındaydı içime kurt girmişti mutlaka onu çıplak görmeliydim banyonun kapısına yaklaştım içeriden sesgelmiyordu kapıyı yavaşça yittim kapı kitlideyildi yada bozuktu tam olarak bilmiyorum kapıyı az biraz araladım ve onu gördüm çırıl çıplaktı ve o sıra direk saltırmak istedim ama dikkatli olmalıydın bir kaç dakika onu seyrettikten sonra aklıma çok iyi bir fikir gelmişti hemen onun odasına koştum nasılsa üstünü giymek için odaya gelecekti kapının arkasına saklandım bir süre sonra o duştan çıktı artık tam zamanıydı odaya havluya sarılmış bir vaziyette geldi tam kapıyı kapatacaktıki beni karşısında gördü ve çok korkmuş olacakki biranda bagırdı artık beklemenin zamanı deyildi hemen üzerine atladım bir elimle azını kapattım diger elimle belinden tutarak kendine cektim o ıslak vücudunun benim vücuduma deymesi beni benlikten çıkarmışdı biraz debelendikten sonra yataga zorda olsa ata bidim ama benden kurtula bilmek için çok çaba gösteriyordu bu sırada tek elimle havluyu çıkardın onun o dolgun irigögüslerini dürünce onun ne kadarda olgun bir kız oldugunu anladım hemen gügüslerini emmek için hamleyaptın o kadar yumşaktiki bebi benden almıştı bakire oldugunu biliyordum bu beni dahada tahrik ediyordu hemen bir elimle şortumu indirdim ama bu sırada azınıda sıkıca kapatıyordum o yumşacık kakçalarını sıkmaya başladım hissediyordum ona korkunun verdigi anlamsız bir zevk vardı bir süre yatakta boguştuktan sonra kalkmış aletimi onun bacaklarıyla sımsıkı kapattıgı bacak arasına soktum artık oda yorulmuştu kolayca bacaklarını ayırdım amcıgı çok dardı şikimi yavaş yavaş amına sokmaya başladım gözleri dolmuştu belki acıdan belkide korkudan artık sesi çıkmıyordu resmen kendini bana teslim etmişti bu şansı çok iyi kullanmalıydım bu sırada amından bir kaçdamla kangelmişti ve artık o bir kız deyildi ona kadınlıgını hissettirecek bir zaman geçirmeliydim artık benimdi o ben içine girdikçe inildemeyle karışık durne olursun yapma nolur bırak beni diyordu ama bu sözler beni dahada benden alıyordu biliyordum canı çok yanıyordu ama bu benim çok hoşuma didiyordu amından çıkmıştım artım yatakta ters çevirdim ve o daracık sımsıkı götüne yarragımın başını soktum ilkdenemede girmedi ama bir kaç dememeden sonra zorlada olsa götünede dirmiştim artık o benimdi biliyordum kimseye söyleyemeyecekti .

1 yorum:

aslan dedi ki...

slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

Yorum Gönder

Web sitemizi 18 yaş altı kişilerin ziyaret etmesi yasalar gereği uygun değildir. Web sitemizin içeriği 18 yaş üstü kişilere yönelik olup söz konusu hikayelerdeki kişiler gerçek olmamakla birlikte 18 yaş üstü kişileri temsil etmektedir.