sex için kuzenimi bozdum

Yazar : Adsız , Tarih : 20 Şubat 2013 Çarşamba 1 yorum

merhaba iyi günler sürekli burdaki yazıları okurum bende yazmak istiyorum başımdan geçenleri sizlere ... ben istanbulda oturuyorum şehir dışından gelen kuzenlerim 40 gün boyunca burda kalacaklardı kuzenlerimin 2 si benim yaşlarımda sexi güzel kalçaları olan doymak bilmeyecek bir enerjisi olan kişiler normalde böyle düsüncelere sahip degildim fakat birgün kuzenim beni kaldıkları eve cagırdı bende evdeydim gittim kimse yoktu oturduk sohbet ettik baya bir içli dışlı muhabbetlere girdi kendisi banyoya gircegini söyledi teyzemin eviydi orası bende oturup film izlim dedim çıkana kadar sonra içerden sesler geldi beni cagırdıgını hissettim
havluyu almayı unutmuş vermemi istedi tam vericekken yansıyan camdan cıplak oldugunu görünce benim kayışlar koptu canım sex istiyordu içeri girdim gelicegini bildigim için 31 cekmek istedim ya rezil olcaktm yada vezir olup sikicektim tam içeri girdi ayy ne yapıyorsun dedi canımın çektigini söyledim ilk şaşırdı baktı bana deseydin banyodan once yapardık diyince tamam dedim hemen çektim kendime şaşırdı dudaklarına yapıştım hızla o kadar çok azmıştım ki kimse tutamazdı beni bırakmadım üstünü çıkardım altını açtım pantolonumu çıkardım biraz öpüşme fasılından sonra baktm kıvama geldi kaldırıp yataga uzattım kendisini iyice amını emdikten sonra bir kere boşaldı dedim yaptın mı daha once yapmadıgını soyledi amıma girme sakın arkadan yap dedi dayanabilcen mi dedim bakalım dedi göt deligi o kadar temizdi ki biraz yaladıktan sonra iyice icine girdim acıdan ölüyordu ama aklım hep amındaydı 3 posta attıktan sonra banyo ya girmek istedim bende gelcem dedi girdik beraber suyun altında saatlerde sikiştikten sonra dedim bu kendini kaybetti amından siksemde kanları su götürür gircem tam habersizce bir anda sokup çıkardım agladı adeta dayanamadım kızlıgı gitti ama aldıgım zevk bambaşkaydı ondan sonra sogudum ondan her fırsatta sikişmek istiyor ama ben kaçıyorum gitmelerini bekliyorum artk ...

1 yorum:

aslan dedi ki...

slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

Yorum Gönder

Web sitemizi 18 yaş altı kişilerin ziyaret etmesi yasalar gereği uygun değildir. Web sitemizin içeriği 18 yaş üstü kişilere yönelik olup söz konusu hikayelerdeki kişiler gerçek olmamakla birlikte 18 yaş üstü kişileri temsil etmektedir.