Abim Ali'yi boşalttım

Yazar : Unknown , Tarih : 10 Haziran 2013 Pazartesi 0 yorum
Merhaba ensestsexhikayeleri1.blogspot.com okurları. Hikaye tamamen gerçek ve yaşanmış bir olaydır. Ailem gerçek ailem değildir, beni 4,5 yaşında evlat edinmişlerdi ve çok sevecen insanlardı. 19 yaşındayım ismim Fatma, Fransa'da yaşıyoruz. Abim Ali'ye karşı her zaman içimde yoğun duygular beslerdim ama abim olduğu için ona bişey diyemez ve onunla duygusal bişeyler yaşayamazdım, beni evlatlık edindiklerini 18 yaşında söylediklerinden bana bunu öğrendiğim andan itibaren Ali ile konuşmayı çok istedim; ancak 1 senedir konuşamadım.
Bir akşam saat 9 falan olmuştu ve yatmak için hazırlanıyordum, ertesi gün erken kalkıp okula gidecektim, tam yatağa yattım uyumak üzereydim ki aklıma Ali geldi ve artık kardeş olmadığımız öğrendiğim için onunla konuşmam gerekiyordu , sürekli bu duyguları içime atmaktan bıkmıştım , bir iki saat bekledikten sonra saat 12 ye yaklaşırken herkesten habersiz sessizce kalkıp Ali nın odasına gittim ,kapıyı sessizce açtım , Ali yatakta yatıyor ve uyuyordu, yanına gidip yatağının kenarına oturdum , önce prova yapıyor ve ona ne söylemem gerektiğim hakkında düşünüyordum, birden gözüm Ali'nin önündeki şişkinliğe gitti , penisi mi yoksa elimi diye düşünürken merakımı yenemedim ve yatağı kaldırıp baktım, penisiydi ve kocaman dı , yatağın üzerinden belli oluyordu,
Aliyı uyandırmadan penisini elime aldım ve okşamaya başladım , çok güzeldi ve çok azdırmıştı beni , bir kaç dakika okşayarak onu yeterince büyütmüştüm , Ali onu okşadığımdan haberi yok sve uyumaya devam ediyordu, uykusu çok derindi, okşamakla yetinemedim ve Alinin penisini koklamaya ve öpmeye başladım , sonra dilimi dışarı çıkartarak penisinin uç kısmını dondurma gibi yalamaya başladım , herşey kendiliğinden gelişiyor kendime dur diyemiyordum ,bir süre sonra yalamayı bıraktım ve penisinin başını ağzıma alarak emzik gibi emmeye başladım , ben emdikçe Ali uykusunda inlemeye başladı , yaklaşık olarak beş dakika falan Alinin penisini onun kendi yatağında uykusunda emdim , hem emiyor hem okşuyordum , çok hoşuma gitmişti ,bir süre sonra ağzımın Alininspermleriyle dolduğunu hissetmeye başladım ,
bir damlasını bile yatağa akıtmamam gerekiyordu ve bende öyle yaptım , bir damlasını bile yatağa damlatmadan hepsini ağzıma boşalttırdım, Ali hala uyuyordu ve uyanmamıştı , ağzımdaki spermlerle koşarak tuvalete gittim ama giderken birazını yuttum , tuvalete geldiğimde tükürecek pek bişey yoktu, ağzımı çalkaladım ve odama geri döndüm , Aliyle konuşma işini o gece erteledim ama yakın bir zamanda açılmayı düşünüyorum, çünkü o çok yakışıklı ve iyi biri..

0 yorum:

Yorum Gönder

Web sitemizi 18 yaş altı kişilerin ziyaret etmesi yasalar gereği uygun değildir. Web sitemizin içeriği 18 yaş üstü kişilere yönelik olup söz konusu hikayelerdeki kişiler gerçek olmamakla birlikte 18 yaş üstü kişileri temsil etmektedir.