Kuzenim önce "sik beni" diye inledi, sonra ağladı

Yazar : Unknown , Tarih : 11 Haziran 2013 Salı 1 yorum
Bu hikaye ensesthikayeci@gmail.com adresine gelen bir hikayedir. Ben 21 yaşında İzmir'de üniversite okuyan, 1.85 boyunda sarışın çevremdekilerin tabiriyle yakışıklı bir erkeğim. Adım Kerem. Kuzenim Fatma'ya (benim ismim doğru ancak Fatma takma adı) gelecek olursak 1.75 boyunda ne çok zayıf ne de çok şişman olan gerçekten taş gibi bir kız. Benimle yaşıt. Uzun süredir kendisini görmüyordum ve ailecek tatile çıkmaya karar verdiğimizi öğrendiğimde çok sevinmiştim. Aklımda kötü bir şey yoktu en başlarda; Çeşme'de lüks bir otelde rezervasyonumuz yapıldı. Odalar ikişer kişilikti, anne babaların bir arada kaldığı ikişer kişilik odalarda ben de Fatma ile aynı odada kalacaktım. Sonunda otelin bahçesinde Fatma ile buluştum, arabadan ailesiyle birlikte indiğinde gözlerime inanamadım. Gerçekten taş gibi götü ve büyük göğüsleri ile en son gördüğümden çok daha olgun, dolgun ve göz alıcı biriydi. Benimki hareketlenmeye başlamıştı, koşarak geldi ve hiç bir şey diyemeden ben daha mini şortuyla birlikte bana sarıldı. Nefesim bir anlığına kesilmişti. Rezervasyonumuz olduğundan işlemlerimiz kısa sürdü ve eşyaları odalara taşımaya başladık. Hemen Fatma'nın eşyalarına da el attım, bellboy'a bırakmamıştım bu işi ben yapıp Fatma'nın gözüne girmek istiyordum. Asansör'den odaya taşırken bir an aklıma bir numara geldi, belimi sakatlamış gibi yapıp Fatma'nın bana bakmasını sağlayabilirdim. Kendimi tökezler gibi yapıp yere bıraktım belimi tutarak kalktım odaya çok yakındık. Fatma odanın kapısını açtı ve odaya girdik, koluma girdi göğüsleri koluma temas ediyordu ve beni yatağa oturttu, kapıyı kapadı. Üzerine atlamamak için zor tutuyordum kendimi ama sakattım ya, belimin altına yastık koydurdum ona ve uzandım. Yanıma geldi bavulunu açıp bir iki eşyasını koyduktan sonra, sandalyeyi çekti yanıma ve elini belime koydu. "Çok fena değilsin ya?" dedi. "İstersen bizimkileri bir arayalım?" "Yok, hiç gerek yok sağ ol" dedim. Başkalarını katmak istemiyordum olaya, Fatma beni iyi yapmanın anahtarıydı. Fatma'ya belimi ovalamasını istedim. Yüzüstü yatıp tshirtümü kaldırdım ve Fatma bacaklarımın üstüne oturup belimi ovaladı. Her dokunuşu beni daha çok azdırıyordu. Bir süre sonra teşekkür edip doğruldum. Bak çok iyi geldi dedim, hemen geçti dedim, teşekkürler dedim ve yanağı ile dudağının birleştiği yere öpücüğümü kondurdum, yanlışlıkla olmuş gibi yapıp hemen pardon dedim. önemli değil ne olacak ki? dedi. Ben de çok yorulmuşum diyerek uzandı yatağına. Kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra yanına geldim, ben de sana masaj yapabilirim, kendini iyi hissedersin, yorgunluğun azalır dedim. Bu sırada annemler ve teyzemler sahile ineceklerini söylediler, biz biraz dinlenip yanlarına geleceğimizi söyledik. Artık kimse rahatsız edemezdi bizi, elimi yıkamaya gittiğimde kapıyı içeriden kilitlemiştim. Fatma çok isterim, güzel olur dediğinde sevinçten yerimde duramıyordum. Onu yüzüstü uzandırdım, ben de onun yaptığı gibi bacaklarının üzerine oturdum fazla ağırlığımı vermeden. Omuzlarını sırtını okşuyordum tshirtünün altından ve omuzlarına uzanırken benimki o taş gibi götüne deyiyor ve yerinde duramıyordu. Elim sütyenine bir iki kere takıldığında ben daha rahat olacak diye sütyeni çıkartmaya yeltendim, hiç bir tepki vermedi, kendinden geçiyor gibiydi. Sütyeni çıkarırken çekerek tshirtünü de çıkardım göğüslerinin kenarlarını elleriyle kapatıp bana döndü "Ne yapıyorsun?!" diye sordu, oysa daha yaptıklarım yapacaklarımın yanında hiç bir şeydi. "Hiç, kusura bakma daha rahat masaj yapayım diye.." derken, bana döndü, göğüsleri karşımda duruyordu. Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim.Elimi göğüslerinin altına koymuştum ki bana yol gösterdi: "Biraz da ön tarafımdan masaj yapsana, dokunuşların bana kendimi iyi hissettiriyor." dedi. Elimle önce göğüslerine dokunmadan masaja başladım, biraz zaman geçtikten sonra göğüslerine ellerimi attım. Sonunda hayal ettiğim göğüsler avucumun içindeydi, hafifçe uzanır konuma geçip benim 18 cmliği de bacaklarının arasına doğru kaydırdım. Okşuyorken bir elimle göğüslerini diğer elim resmen bacaklarını, kalçalarını yoğuruyordu ve hiç ses çıkarmıyordu. Gözlerinden zevk aldığı belliydi. Dudaklarımın arasına göğüs uçlarını almamla bu iş bitmişti.
-Kerem'im okşa beni, em göğüslerimi.
demesiyle kendimden geçmiştim, hızla altındaki şeyi ve tshirtümü de çekip çıkarttım, şortumu bacaklarımın altına indirdim, sadece iç çamaşırlarımız kalmıştı üzerimizde. Bacaklarının arasına yerleştim ve dudaklarına yumuldum ellerim göğüslerindeyken.
-Kerem beni öldürüyorsun, bunları nereden öğrendin, benim sevgilim neden yapamıyor böyle
diye inlemeye başlamıştı elim kılsız yeni traş edilmiş amındayken.
Çamaşırını çıkardım ve benimkini yerleştirdim.
-Bakire misin? diye sordum.
- Evet, ama dayanamıyorum. dedi.
Ne yapacağımı bilememiştim, duruyordum ki o elini sikime attı ve amına yerleştirdi.
- Durma artık, hadi, dedi.
Sokmak üzereyken de itti beni. "Yapamam" dedi. Delirmiş gibiydi, benimle sikişmeyi çok istediğini ama kuzeni olduğum için yapmaması gerektiğini düşündüğünü anlıyordum. Bekaretini kaybetmek istemiyordu. Yeter artık deyip yumruğumu masaya vurmanın zamanı gelmişti. Bacaklarını omzuma aldım ve gözlerindeki parıltıyla birlikte sikimi amına hızla geçirdim. Bağırmaya başladı, çığlığını kattakilerin duymamış olması mümkün değildi. Dudaklarına yumulup onu susturdum ve sikmeye yavaş yavaş hızlanarak sikmeye devam ettim. Yaklaşık 20 dakika ardından ikimiz de aynı anda boşalmıştık boşalmama az kala çıkartıp amından göğüslerine yüzüne boşalmıştım. Birlikte duşa girmek istediğimi söyledim; ancak o yüzüme bakmadan koşturarak kendini banyoya kilitledi. Ben bu kızları gerçekten anlamıyorum, "sik beni" diye inleyen kız bekaretini kaybedince kendini de kaybetti. Her neyse ben onu tatil boyunca sikmeyi sürdürdüm; bu yaz tatilinde de birlikte bir şeyler yapmaya zorlayacağım elimde güzel görüntüleri var. Benden kurtulamaz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatımda okuduğum en güzel seks hikayesiydi, ensestsexhikayeleri1.blogspot.com'u iyi ki bulmuşum.

Yorum Gönder

Web sitemizi 18 yaş altı kişilerin ziyaret etmesi yasalar gereği uygun değildir. Web sitemizin içeriği 18 yaş üstü kişilere yönelik olup söz konusu hikayelerdeki kişiler gerçek olmamakla birlikte 18 yaş üstü kişileri temsil etmektedir.