Yengem ona bakıp 31 çekerken beni görmüş

Yazar : Unknown , Tarih : 10 Haziran 2013 Pazartesi 0 yorum
Yaz tatilinde ailece bir şirketin kampına gitmiştik. Yengem ve küçük bebek olan yeğenimde gelmişti. Bizim ailenin odası 3 kişilikti. Annem babam ve kardeşim oradakalıyorlardı. Bu nedenle ben de yengem ve 1 yaşındaki yeğenimle aynı odada kalıyordum. Yengem o zaman 25 yaşındaydı. 1,65 boyunda esmer fiziği düzgün biriydi. Bir gün denizden çıktığımızda eve geldik. Önce ben duşa girdim ve duştan çıkıp odaya girdim. Odaya daldım da denebilir. Yengem havluya sarılmış bir şekilde benim arkamdan banyoya girdi. Banyoda dikkatimi çeken her gün yengem bikini bölgesindeki tüyleri alıyordu. Traş bıçağından anlıyordum bunu. Odaya girişte hemen sağda bir kapı vardı ve banyoya açılıyordu. Kapı tahtadan ama üst tarafta bir bölümü daha vardı ve orası normal camdan oluşuyordu. Ben ranzanın üst tarafında yatıyordum.  Banyonun olduğu duvara dayalı bir şekildeydi ranza.
Aklıma yengemi izlemek geldi, ayaklarımı uzattığım yerden kafamı uzatmam yeterdi. Biraz kendimi zorladım ve baktım, yengem çırılçıplak duş alıyordu. Vücudunu şampuanlıyordu. Kukusunun ust tarafindaki kılların tamamini kesmemis farkli bi sekil vermisti onlara.gogus uclari dolgun ve yaygin bi sekildeydi.gozlerini kapamis vucudunu oksuyordu.o islak vucudunu seyredince kucucuk aletim acayip sertlesmisti.yengem dayimin hasretine dayanamamis olucak ki klozet in ustune oturdu.kafasini duvara dayadi vegozlerini kapadi.bi elinde klitorisini oksuyordu diger elinle de tras bicagini eline almis sapini icine sokuyordu.onu oylece seyrettim bi an icimden banyoya girip ona tecavuz etmek geldi.5dk falan sonra yuzu sekil degistirmeye basladi.yanaklarinin icini cukurlasti.bızırıgı ile oynayan eli ayni makinali tufek .gibi hizlandi.cok fazla kasildi.hem oksuyor hem de trac bicagini sapina kadar sokuyodu. en sonunda ayak parmaklarini sikip bacaklarini dumduz uzatti ve kendini gerdi.o an bosaldigini anladim.benim aletim adeta uyusmuydu kasiklarimda aagri hissettim.ardindan da fıskıyeyi eline alip seftalisinin icini yikamaya basladi.ben hemen yataga girdim.3dk sonra cikti ve ben arkami dondum odada ustunu basini giydi. yasim biraz buyuk olsaydi onu orda hic affetmiycektim.offf yenge offf cok ayip bisi yaptigim ama seni o an cok fazla istedim.
Ertesi gün olaylar neredeyse aynı şekilde gelişti; ancak yengem tuvalete otururken gözleri bir anda gözlerimde buluştu. El hareketi ile bana gelmemi söyledi, hızla ancak utana sıkıla tuvalete daldım. Azgınlıkla üstümdekileri çıkardı, belimden aşağıya şortumu bir indirişi var, dedim bu iş tamam. Tecavüze gerek kalmadı. Hemen 18 cmlik sikimi avcuna aldı bir süre sonra ağzına götürdü, yeter artık dedim yengeme ve kafasından onu ittirerek duvara yasladım, arkasına geldim. Eliyle beni yönlendiriyordu bacaklarının arasına hızla girip çıkmaya başladım. Anlaşılan dayımın siki yeteri kadar büyük değildi çünkü her şeye rağmen dar bir amdı. Hızla girip çıktım, sik beni diye yalvarmaya başladı, tam boşalacakken beni içinden çıkardı bana döndü ve ağzına aldı. Tüm içimdekileri ağzına boşalttım

0 yorum:

Yorum Gönder

Web sitemizi 18 yaş altı kişilerin ziyaret etmesi yasalar gereği uygun değildir. Web sitemizin içeriği 18 yaş üstü kişilere yönelik olup söz konusu hikayelerdeki kişiler gerçek olmamakla birlikte 18 yaş üstü kişileri temsil etmektedir.